Under november har jag haft förmånen att få utföra en föreläsningsturné för IHM Business School. Vid tre tillfällen har jag delat med mig av mina kunskaper inom strategier och långsiktig närvaro i online medier inför nästan 400 personer fördelat på Malmö, Stockholm och Göteborg. De frågor som vi ofta stöter på hos våra kunder och som har dykt upp under turnén har jag sammanfattat i tre blogginlägg på www.ihmpeople.se.
IHM Business School har liksom vi identifierat en stor kunskapstörst bland företag i Sverige när det gäller strategier för hur man skapar affärsvärde med sin online kommunikation. Vi har ett aktivt samarbete sedan många år tillbaka, så när de ville anlita mig för att hålla föredrag inom online kommunikation för deras publik kändes det lite extra roligt och spännande.
Ett par av de frågor och diskussioner som brukar dyka upp när jag träffar kunder, prospects och besökare på seminarier har jag sammanfattat i tre blogginlägg på www.ihmpeople.se som jag tror att du kan att ha stor nytta av:
- Hur man hanterar negativa kommentarer i sociala media?
- Vad händer med vårt varumärke i sociala media?
- Vem skall sköta om våra sociala media?
Jag vill också passa på att tacka alla besökare som tog sig tid att komma till föreläsningarna och alla er som gett oss feedback på innehåll och framförande!
Kommentera gärna blogginläggen nedan eller på IHM:s webbplats! Det är alltid spännande med feedback och frågor.
Vill du ta del av skapas trendseminarier så läs detta blogginlägg eller besök www.trendseminarium.se för mer info.