Axelent står sina kunder nära, både när det gäller leverans och service. Ett sätt att hålla kontakt med kunderna är via kundtjänsten på huvudkontoret i Hillerstorp. Den är flerspråkig, kompetent och alltid redo att hjälpa kunderna.
Men varför nöja sig där tänkte vi? Varför inte skapa en ännu mer effektiv och modern kundtjänst? Varför inte göra det ännu enklare för kunderna att kontakta Axelent?
Besök www.axelent.se och titta närmare på webbchatten!
Tillsammans med Axelent bestämde vi oss för att komplettera kundtjänsten med en webbaserad kundchat. Den innehåller alla de funktioner som man förväntar sig av en modern webbchat; bland annat den är språkanpassad för flera språk, alla frågor och svar sparas för framtida nytta i tex affärssystem etc.
Axelent visar återigen att de satsar som andra stora och framgångsrika företag i Sverige och blir samtidigt än mer tillgängliga för sina kunder.
Företagsinformation:
Axelent tillverkar och säljer nätväggssystem för maskinbyggare, lagerinredare och byggentreprenörer. De tillhör gruppen snabbväxande bolag med mycket framåtanda, visioner och produkter som går hem på flera kontinenter.
www.axelent.com
Kontakt
Om du vill veta mer om det här projektet eller liknande så kontakta gärna:
Erik Ekholm,
erik.ekholm@skapa.se
Telefon: 031 30 111 51.