En av många fördelar med content marketing är att det är en investering över tid som gör nytta i många år framöver. Till skillnad från kampanjarbete där marknadsföringsmaterialet ofta finns tillgängligt under en begränsad tid, så är starkt innehåll på webben något som finns kvar långt efter att materialet skapades. Alltså kan en bloggartikel som till exempel skrevs 2008 fortfarande generera värde tio år senare. Här kommer ett utmärkt exempel på detta: låt mig presentera listan som vi alla har väntat på – de 10 mest populära bloggartiklarna på Skapas blogg 2018!
Plats 1. Anonym på LinkedIn – Så här gör du!
Plats 2. Därför behöver du säkra upp din webbplats med HTTPS
Plats 3. Vad är front-end egentligen?
Plats 4. Skapa Moodboards på iPaden
Plats 5. 6 tips för att skriva bättre innehåll
Plats 6. Längd som vinner i längden – 5 skäl till att satsa på längre content marketing-artiklar
Plats 7. Läckra 3D kartor i Hitta.se som slår Google och Live
Plats 8. Ska du annonsera på LinkedIn? Här får du några tips!
Plats 9. Vilken är er viktigaste marknadskanal?
Plats 10. Lär känna er målgrupp med hjälp av Personas
Behöver du hjälp med webbutveckling, sociala medier eller content marketing? Kom förbi på en kopp eller slå en signal till mig eller någon av mina kollegor så hjälper vi gärna till!