Det finns en hel del böcker och information att ta del av när det gäller digital marknadsföring och content marketing. Allt från skrivtips till hur man tar tillvara på sin kreativitet samt olika knep för att engagera sin målgrupp. Jag har samlat ihop en liten lista på böcker som kan vara spännande att kika närmare på.
1. Writing Without Bullshit: Boost Your Career by Saying What You Mean by Josh Bernof
2. The Workplace Writer’s Process: A Guide to Getting the Job Done by Anne Janzer
3. Vlog Like a Boss: How to Kill It Online With Video Blogging by Amy Schmittauer
4. Winning Lifelong Customers With the Five Abilities: Vis-ability, Cred-ability Vi-ability, Cap-ability, Reli-ability by Rick Wong
5. Digital Sense: The Common Sense Approach to Effectively Blending Social Business Strategy, Marketing Technology, and Customer Experience by Travis Wright and Chris Snook
7. Top of Mind: Use Content to Unleash Your Influence and Engage Those Who Matter to You by John Hall
8. The New Rules of Marketing and PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, News Releases and Viral Marketing to Reach Buyers Directly, 6th Edition, by David Meerman Scott
9. The Best Damn Web Marketing Checklist, Period! 2.0 by Stoney deGeyter
10. They Ask, You Answer: A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Today’s Digital Consumer by Marcus Sheridan
11. Content – The Atomic Particle of Marketing: The Definitive Guide to Content Marketing Strategy by Rebecca Lieb
12. Killing Marketing: How Innovative Businesses Are Turning Marketing Cost into Profit by Joe Pulizzi and Robert Rose
Hoppas att någon av böckerna kan bidra med lite inspiration och motivation till att fortsätta arbeta med digital marknadsföring och content marketing på ett sätt som passar dig och ditt företag. Vi på Skapa har över 20 års erfarenhet av att jobba med digital marknadsföring. Du får mer än gärna höra av dig om du vill veta mer eller om du vill boka ett möte för att diskutera dina specifika behov. Vi hjälper dig gärna!